belevenissen in Baños - Reisverslag uit Quito, Ecuador van sybrenopreis - WaarBenJij.nu belevenissen in Baños - Reisverslag uit Quito, Ecuador van sybrenopreis - WaarBenJij.nu

belevenissen in Baños

Door: webmaster

15 April 2009 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,

Afgelopen paasweekend was voor mij zeer actief. We zijn met een stel mensen uit het huis naar Baños geweest. Helaas verliep de reis erheen weer niet helemaal zoals gepland omdat we onderweg in een ander stadje strandden vanwege een paasoptocht waardoor de bus niet meer verder kon rijden. Toen hebben we daar maar een Hostal geboekt en zijn de volgende dag verder gereden.
Maar ja, toen stond er file en kwamen we pas ´s middags aan. Helaas had ik toen al de paasoptocht daar al gemist, die ik toch wel graag had willen zien.

Het is vooral een actief weekend geworden met Quadracing (jaja, gewoon op de openbare weg, dat kan in Ecuador...), rafting en mountainbiken. We zien onder andere naar twee watervallen toegefietst. In één van de watervallen kan je zwemmen, en bij die andere hadden ze een pad gemaakt (meer kruipdoor/sluipdoor) waardoor je helemaal achter de waterval kon komen. Je kunt de foto´s van het weekend zien op: http://picasaweb.google.nl/sybren.bouwsma/OtavaloYBanos#
Daar staan trouwens ook de beloofde foto´s van het paardrijden op en van de markt in Otavalo.

Deze keer houd ik het even bij dit wat kortere bericht, want ik heb voor morgen een reis naar de Galapagoseilanden geboekt! Dus ik moet zometeen nog wat dingen daarvoor regelen.

De volgende keer van die reis natuurlijk een verslag!

Sybren

• 16 April 2009 - 08:38

Zusjes:

WOW galapagos eilanden, dat moet ontzettend mooi zijn. Leg alles maar vast, zodat wij er ook van mee kunnen genieten :D!
    Enjoy! Gerlinda en Benine

• 16 April 2009 - 19:02

Ard De Zeeuw:

Hoi Syb,

Fantastisch al die verhalen en foto's vanuit Ecuador. Blijf genieten van alle mooie dingen die deze reis je te bieden heeft.

Veel plezier op de Galapagos Eilanden!

Ard

• 17 April 2009 - 17:14

Harteveld:

hey neef,wat leuk op de beestenmarkt,daar zie je dieren die je hier nooit zou zien.leuk alles te lezen en te zien tot de volgende keer,love van je tante uit de lier.xxxxxx

• 17 April 2009 - 21:56

Friese Tante.:

Hoi Sybren,
    Wat maak jij een geweldige tijd mee,en een prachtig land waar van alles te doen is.
    Op een paard Sybren wie had dat ooit gedacht?
    En die markt met al die verschillende beesten!!
    Ik zie dat je van alles volop geniet, gelukkig heb je nog een poosje te gaan. Groetjes van ons.

• 18 April 2009 - 10:43

Sico :

Wat een activiteiten op je foto's. Kun je het allemaal wel bijhouden? Enu ook nog naar de Galapagos. Lijkt me in dit Darwin-jaar wel heel bijzonder. Zie uit naar je volgende verslag. Take care for yourself!

• 18 April 2009 - 23:17

Iris En Emile:

Hey Sybren,

wanneer ga je naar die eilanden toe? Wij gaan 3 mei voor 8 dagen. We zitten nu in puyo om misschien nog wat vrijwilligers werk te doen voor 1,5 week.

heel veel plezier iig en misschien komen we elkaar nog een keer tegen

• 19 April 2009 - 19:18

Rianne:

He Broer,
    Weer super leuk om al je foto's te zien en je ervaringen te lezen. Ons internet thuis is kapot, daarom heb ik nog steeds geen skipe... Zodra het gemaakt is probeer ik het te installeren. Geniet nog van alles!
    Groetjes je zusje

• 19 April 2009 - 20:54

Piet Uit Berkel:

Het is een feest om je verhalen te lezen. Ik beleef het echt met je mee. Je gaat Darwin achterna naar die Galapagos eilanden. Misschien kan je daar later ook een boek over schrijven, daar is hij (Darwin) ook redelijk bekend mee geworden. Jou voordeel is dat je er foto's aan toe kan voegen. Alvast succes gewenst enne..... genieten hoor !!!

• 20 April 2009 - 15:29

Marjan:

Geweldig dat je de Galapogos eilanden gaat verkennen.Hopelijk verbrand je niet levend!Misschien een rit op een schildpad!!??Je hebt nu ervaring op een paard,dus.....Ik heb een kaart gekocht van Ecuador,dus kunnen we je bezoekplaatsen opzoeken.En Sico heeft een Darwin dvd voor zijn verjaardag gekregen.

• 20 April 2009 - 18:28

Inge:

Hoi Sybren,

Jij verveeld je niet, erg sportief ook allemaal.

Groetjes vanuit Maastricht

• 21 April 2009 - 17:01

Nathalie Rooms:

Hey Sybren, maar even weer een kijkje genomen op je site. Je vermaakt je zo te zien prima! Mooie foto,s hoor. Ze geven een goed beeld van Ecuador en ook de foto,s van de markt zijn erg mooi. Zeer indrukwekkend om te zien hoe het er daar allemaal aan toe gaat. Ga zo door met het beschrijven van je belevenissen en veel plezier op de Galapagoseilanden!. Groetjes Nathalie.

• 22 April 2009 - 21:08

Eddy & Enza:

Hi Sybren,

Life 2 the Max! Ziet er allemaal geweldig uit, mooi dat we het verhaal ook in pics kunnen volgen :-). We zijn benieuwd naar de foto's v/d galapagos eilanden.