foto´s - Reisverslag uit Quito, Ecuador van sybrenopreis - WaarBenJij.nu foto´s - Reisverslag uit Quito, Ecuador van sybrenopreis - WaarBenJij.nu

foto´s

Door: webmaster

14 Maart 2009 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een ´vrije´ dag, dus heb ik weer even tijd om weer wat dingen bij te werken op deze site.

Het is me in ieder geval gelukt om wat foto´s op een site te zetten. Kijk daarvoor op: http://picasaweb.google.nl/sybren.bouwsma/AlbumZonderTitel#
Dit zijn alleen foto´s van de markt die ik donderdag bezocht heb. Mijn camera durf ik namelijk nog niet overal mee naar toe te nemen....

Verder gaat eigenlijk alles nog goed. Gisteren voor het eerst mijn project (www.caminoespecial.com) bezocht, volgende week ga ik daar twee ochtenden aan de slag. Ik ga dan helpen bij de creatieve activiteiten.

Volgende week zal ik weer een wat langer verslag schrijven, dus zal ik ook daar meer over vertellen:).

Saludos,

Sybren

• 14 Maart 2009 - 20:02

Gitte:

leuk Sybren om te lezen! Durf foto's te maken! Als je thuis komt en je hebt ze niet spijt je dat. ( eigen ervaring!) geniet van iedere stap, groet Gitte

• 15 Maart 2009 - 17:25

Friese Tante:

Wat een mooi fruit.
    En had jij een broodje met ogen in je hand?
    Ik kon er niets anders van maken.
    Je schrijft leuke verslagen ga zo door.

• 16 Maart 2009 - 13:30

Roeland:

Hee Sybren,
    Klinkt goed allemaal. Ben benieuwd naar je verdere belevenissen. Succes en geniet ervan.

Groeten,
    Roeland

• 16 Maart 2009 - 18:44

Froukje:

Ha Sybren!

Wat een prachtige foto's! Ik ben benieuwd naar de rest...
    Veel plezier bij je creatieve activiteiten :)

Liefs Froukje

• 17 Maart 2009 - 15:40

Maaike:

Hoi Sybren,

Even de groetjes uit Nederland! Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je je zo snel thuis voelt! Ik kijk uit naar je volgende foto's, lijkt me leuk om iets te zien van je gastgezin en je project daar. Heel veel plezier verder en tot ziens!

Groetjes, Maaike

PS Je krijgt ook de groetjes van Karima

• 17 Maart 2009 - 20:50

Marjan:

Hoi Sybren,

Ik was bij Scharnigg de fruit/groenteboer en vertelde van jouw fruit foto's. Ze willen ze graag zien,dus als ik hun e-mailadres krijg,zal ik het doormailen.Proef je alles??Volop pitamientjes!!

• 18 Maart 2009 - 16:37

Jaap:

Hoi Sybren, je zit er dus al, in het verre Ecuador, wat een onderneming zeg. Petje af! Goed dat je al zo snel Spaans kunt spreken, dat zal het contact met de mensen daar een stuk makkelijker maken. Veel plezier en tot ziens!

• 20 Maart 2009 - 09:18

Leni:

Hoi Sybren

ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Wat een prachtige foto's ga zo door ik kijk uit naar het volgende verslag van jou groetjes Leni

• 23 Maart 2009 - 07:37

Wim En Marlies :

Sybren, wat een prachtige foto,s.
    Heerlijk toch wat je allemaal beleeft en nog gaat meemaken. Geniet ervan. Lieve groet van Wim en Marlies Janssen, je bijna- buren.

• 25 Maart 2009 - 20:21

Eelco:

Hoi Sybren,
    Het is nu wel stil tegenover mij al zat Maaike daar tijdelijk omdat haar plaats was ingenomen door Aad en soms zitten er mensen die geluid via de computer moeten horen.
    Veel plezier en tot het volgende bericht, met of zonder mooie foto's.
    Groeten van Eelco.