Mañana.... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van sybrenopreis - WaarBenJij.nu Mañana.... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van sybrenopreis - WaarBenJij.nu

Mañana....

Door: Sybren Bouwsma

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2011 | Nederland, Hengelo

Beste allemaal,

Ik heb net mijn rugzak ingepakt om drie weken door een voor mij nog onbekend Zuid-Amerikaans land rond te trekken: Argentinië. Morgenavond vertrek ik naar dit immense en ik denk zeer interessante land.

De komende drie weken bezoek ik twee plaatsen in het noorden van Argentinië: Salta (http://nl.wikipedia.org/wiki/Salta), dat prachtig aan de uitlopen van de Andes ligt en Iguazu (http://nl.wikipedia.org/wiki/Watervallen_van_de_Iguaçu), waar een van de grootste watervallen ter wereld zijn. Tussen die twee plaatsen ga ik naar een internationale conferentie over stotteren in Buenos Aires (http://www.citargentina2011.com.ar/en/index.html).

De laatste dagen ga ik nog een paar dagen bijkomen in Rio de Janeiro!

Veel leesplezier met het lezen van mijn verslagen de komende weken!

Sybren

  • 06 Mei 2011 - 19:23

    Ronald:

    Veel plezier alvast in Salta en tot volgende week in Buenos Aires!

  • 06 Mei 2011 - 19:31

    Joliene:

    Syb!
    Ik ga je zeker in de gaten houden, want Zuid-Amerika staat ook bij mij op de planning!
    Heel veel plezier.
    Groetjes van je nicht.

  • 06 Mei 2011 - 19:34

    Lindsay:

    Hi Sybren,

    Ik ben net toevallig afgelopen november 3,5 week naar Argentinie geweest. Wanneer je nog tips wilt hebben, laat maar weten.

    Veel plezier! Het is echt gewelding daar!

    groetjes Lindsay

  • 06 Mei 2011 - 19:45

    Vera:

    Een hele goede reis Sybren! Ik ben benieuwd wat je gaat zien - zo krijg ik alvast een indruk van wat wij deze zomer kunnen gaan bewonderen!

  • 06 Mei 2011 - 20:54

    Henk Koopman:

    Sybren,

    heel veel plezier in Argentinie en ik ben al benieuwd naar jouw eerste verslag.

    Henk

  • 07 Mei 2011 - 08:32

    Nathalie Rooms:

    Dag Sybren, leuk te lezen dat je de rugzak weer in hebt gepakt en op reis bent gegaan. Salta moet erg mooi zijn heb ik vernomen, maar ben benieuwd naar jouw foto,s en belevingen van aldaar. Rio de Janeiro (land van het feesten en lekkere weer.... :-) natuurlijk is er daar ook van alles te bezichtigen en mee te maken. Heel veel reisplezier en tot horens. Groetjes Nathalie

  • 07 Mei 2011 - 12:39

    Iris:

    Hé Sybren,

    Heel veel plezier in Argentinië!
    Ben benieuwd naar je avonturen. Hou de site zeker in de gaten.

    Goede reis naar Salta!
    Groetjes Iris

  • 07 Mei 2011 - 20:17

    Frank En Petra:

    Hoi Syb, wij wensen je veel reisplezier en onvergetelijke ervaringen. We zullen weer mee lezen! Trevlig Resa

    Frank en Petra

  • 08 Mei 2011 - 10:03

    Gerlinda En Benine:

    Ola Sybren,

    Aaah wat gaaf zeg, je gaat alweer een heel mooi avontuur tegemoet. En wij gaan je zeker volgen... het lijkt ons een fantastische bestemming!

    Geniet ervan!

    Hasta luego,
    Gerlinda en Benine

  • 09 Mei 2011 - 08:44

    Marjan Je Moeder,:

    Spannend avontuur ga jij weer tegemoet. Je hebt je weer prima voorbereid,maar nu nog alles beleven!Je Spaans "vloeiend"spreken!!En een congres waar je ook weer allerlei oude en nieuwe bekenden ontmoet!We zien er weer naar uit om je leuk geschreven verhalen te lezen! geniet van deze tijd en een reisknuffel van mij!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 24168

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 26 Mei 2017

Het beloofde land

07 Mei 2011 - 29 Mei 2011

Zuid-Amerika 2011

02 Augustus 2010 - 17 Augustus 2010

Berlijn en Polen

07 Maart 2009 - 16 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: